En favorit i repris

Snubblade av någon anledning in på Lindas gamla blogg som hon inte använder längre och läste igenom några inlägg från förr=). Hittade en del av ett inlägg som jag var tvungen att kopiera och lägga upp här;


"Sedan åkte vi på hemvägen in i helsingborg och gick in på väla köpcentrum på jakt efter balsmycken båda blev utan smycken irreterade över att det inte finns diamanter att köpa för under hundralappen, vi kom på att våra krav kanske måste sänkas på vad vi vill ha. Men vi tog en fika sedan för att få upp blodsockret igen och det var tur det för en ny utmaning skulle möta oss på parkeringen.
Bilen var borta! Båda funkar så att vi alltid litar på att den andre har koll på var man har parkerat. Så vad händer då om Bill och Bull åker tillsammans? 
Jo vi vet inte vart vi har parkerat och springer runt på den enorma parkeringen i minst en kvart och yrar. Jag går och nervöst och tjatar om att bilen måste ha blivit snodd och emma försöker intala mig att klart den inte är. Efter långa och jobbiga minuters letande så hittar vi en parkeringsplats lite längre bort och där står bilen som vi tydligen hade parkerat,noll koll. Lättad över att höra klicket när jag tryckte på nyckeln satt vi oss i bilen och körde mot hemstaden halmstad. Just när vi säger skönt att vi inte har kört fel så ser jag att motorvägen är ju på andra sidan åkern och inte rakt på som jag trodde så bara att vända och börja om. Men det har varit en rolig dag med en massa skratt och vänskap."


Skrattar för mig själv när jag tänker på den dagen.... vi är alltid så förvirrade ihop Linda haha. Minns en en annan gång när vi sprang som två yra hönor över tågspåret haha. Vi e crazy! Men är glad att jag har dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0