Ännu en ledig dag

Man får passa på att njuta av ledigheten denna veckan, för sen (om jag har tur) blir det till att jobba! Var uppe på sjukhuset i tisdags på avd 53 där jag gjorde min praktik, och pratade med chefen Anne. Kände mig lite nervös precis innan, vet inte varför egentligen men det släppte så fort jag kom innanför dörrarna och fick ett sånt trevligt bemötande av Anne mfl. Hon sa att de sett framemot att jag skulle börja som vikarie hos dem sen jag gjort min praktik. Träffade på min handledare också, så himla go. Ska gå bredvid tis-fre nästa vecka och då ska jag få gå med henne. Looking forward. Men snacka om att jag kommer vara helt slutkörd nu i början innan man verkligen kommer in i det, är ju så mycket att ta in. Men det blir ju också en utmaning=)

Idag skulle jag egentligen träffat Jonna, men nu blev hon inringd på jobb så blir kanske imorgon istället. Så är det för oss nu, man får ta de jobben man får. Sen åker hon och hennes man på en jorden runt resa sista januari till sista mars. Inte lite avis där inte!!! Så idag tänkte jag istället försöka bege mig ner till stan och kopiera lite papper på biblioteket till min ansökan om alfa-kassa, men det kan jag bara göra om mitt sista tjänstgöringsintyg kommer idag med posten. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag mer än att träna ikväll med syrran och kanske att Malin också hänger på. Vi ska testa bodycombat ikväll. Blir nog tufft, men förhoppningsvis kul också=).




Ha en bra dag! KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0