Skola och träning

Idag hade vi bara en föreläsning på em. Var en psykolog som pratade om personlighetsstörningar. Var säkert väldigt bra och intressant egentligen, men jag var såååå trött så orkade knappt lyssna....

I kväll nu då så tränade jag och Lina ett step up pass. Tråkigt var det idag! Var en vikarie som for å flängde överallt och snurrade rundor. Hängde inte med för fem öre!! En person till och med tog sina saker och gick mitt i passet haha. Kände vi också för att göra, man tog ju inte ut sig direkt:S Tråkigt när det blir så men men. På torsdag får vi ta nya tag, då är det spinning som gäller.=)
I morgon har vi också bara halvdag i skolan, ska vara uppe vid sjukhuset på studiebesök hos en sjukgymnast... slutar vid 16. Hoppas kunna hinna med en promenad med Lindis innan bussen mot Gullbranna går vid 19-tiden. Ska ut dit till frissan och fixa hårförlängningen... Min färg börjas dassas av nu med... men får ta å fixa det nästa månad, tänkte göra blonda slingor då, fast i mörkare blond/guld färg. Först får jag se vad jag får för lön i februari. Kan ju hoppas på att man får jobba lite till denna månaden iallafall.
Nä nu ska jag ta en kopp te och se om där är något sevärt på tv!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej allt väl ? Tröttnade du på ditt mörka hår? Du skrev om slingor. Jag blev blond igen. Trött på alla komentarer om att det var för mörkt. Men ack vad det sliter på håret. Lycka till! Kram

2010-01-12 @ 23:36:06
URL: http://www.nogg.se/katjaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0