Hælsning fra Norge

Vi har det koseligt hær. God mat och trevligt sællskap. =) Igår fick jag presenter av alla jannes snælla syskon + familjer och middag och tårta. Blev jætte glad och gott var det=) Fick presentkort av Hanna, Jonna, Michael, Bjørn, Thilde, Oscar och Maria. Var ett presentkort som jag kunde anvænda på valfri butik på køpcentret så idag var vi dær och jag shoppade ett par converseskor før presentkortet! Perfekt, hade tænkt køpa sådana senare i vår. Av Heidi och Micke, Noah och Anna fick jag anmælningsavgift till tjejmilen i september + middag. Så søta allihopa. Hade verkligen inte behøvts allt detta! Blev rætt sent igår, la oss vid 02.00. Vissa drack mer æn andra om man sæger så haha. Behøver inte næmna några namn;)

Lægger in lite bilder från gårdagen och idag. Nu ska vi snart æta hemmagjord pizza hær à la Bjørn och se på film; Orphan. Imorgon blir det dop før Oscar Alexander sen åker vi hem vid 17-tiden. Dagarna går i rasande fart.

Hoppas allt ær bra med er andra hemma i Svealand! Tjingeling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0