Lovely weather!

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Nu knackar snart våren på dörren! Me like=) Dock är det trist att vara förkyld igen... jag som tyckte det var så skönt att ha sluppit förkylningar på ett år tills i januari då jag blev sjuk. Och nu igen då... suck. Precis som om det ska tas igen. Men men har inte feber och så så det får la gå. Ska ta min snuviga näsa och lägga mig och vila lite bredvid habib som jobbat inatt. Själv slutade jag 10 idag, cyklade till Ica Maxi och handlade direkt efter. Skönt att ha det gjort. Kanske ska gå en liten promenad sen efter vilan, beroendes på hur jag mår då.
Föresten, loggade in på msn idag, är nästan aldrig där inne längre. Hade 20-30 nya meddelanden från folk som vill lägga till en! Massa konstiga namn, ni vet säkert porr sidor och sån skit. Men vart får de tag i ens adress egentligen?! Skumt. Å sen har jag fått mail av csn, ska redan börja betala tillbaka till dem. Över 600kr i månaden! Jippi! Är fortfarande sur på dom för att de inte kunde ge mig pengar min sista termin...:-<



Ha en bra dag! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu,CSN är en i hälarna så fort man slutat plugga..Men nu är du iallfall klar med studierna,skööönt va?!

Om man fyller i sina uppgifter på en site på nätet,kan de spridas vidare till andra i reklamsyfte,kan ju vara därför du får en massa namn..Fast det lät skumt ändå tycker jag..

2010-03-16 @ 20:13:29
Postat av: Emma

ja dom är riktiga gamar!! De tyckte jag skulle betala 1800kr i slutet av feb men jag sa till dom att jag får min första lön i slutet av mars. Tillsist fick jag dela upp betalningen per månad efter många om och men. Suck. Men det är skönt att vara klar=)

2010-03-17 @ 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0