Galet billigt!

Svängde inom stan med min cykel när jag slutat jobba idag. Köpte bl.a ullsockar på Naturkompaniet som jag blivit rekomenderad av Janne (ja faktiskt!) för mina återkommande skoskav när jag är ute och joggar. Ska testa dem i morgon hade jag tänkt, hoppas de funkar! Sen var jag inom the bodyshop och köpte ny ansiktsrengöring och sist men inte minst köpte jag med mig frukt och grönt hem för endast 127kr! Galet billigt. Allt detta fick jag;

Ananas, lime, citron, jordgubbar, ruccola, avocado, isbergssallad, tomater, gurka, körsbärstomater, vattenmelon, paprika, purjolök, äpplen och päron.

Och nu när karln duschat klart ska vi köra ut till flygstaden och handla på Willys och Ö&B resterande saker. Sen ikväll ska vi träffa Lindis<3 och Joel en sista gång innan deras avfärd. Lite sorligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0