Fredag och helg

Idag har jag varit ledig. Ja, efter 9 då jag slutade på jobbet. Sov lite när jag kom hem. Sen städade vi iordning lite inför jannes förfest. Åkte sen till Eurostop och handlade. Åt även lunch där. Blev lite shopping för oss båda med. Jag köpte en lila tunika med glittriga stenar inne på b.young och janne köpte två skjortor och en tröja på dressman. Jag hittade även ett par vinterskor som jag bara måste ha! Har dock inte råd denna månad så hoppas de finns kvar tills nästa...



Stack och tränade ikväll när jannes gäster anlänt. De skulle vidare sen till the fox and anchor. (Hemvärnsgänget). Så nu sitter jag här, paus i idol. Imorgon kör vi ner till Eslöv för att hälsa på mormor och morfar. Sen ska vi till Höör. Stannar tills på måndag. Vi ska inom madde och jan i Malmö på måndag kväll med innan vi kör hem igen. Ska bli kul, vet inte när jag träffade madde sist! Förra julen!? Hemskt ju. Speciellt nu när hon faktiskt flyttat ner igen.

Ha en trevlig helg på er! KRAM



Mitt köp

Kommentarer
Postat av: Hanna

fina skor,dom såg mysiga ut!Tror Heidi har några liknande?

2010-11-05 @ 13:07:50
Postat av: Emma

ja jag gillar dom, hoppas dom finns kvar nästa löning! jaha det har hon kanske. visste jag ej=)

2010-11-07 @ 13:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0