Jobb och god frukost

När jag slutade idag vid 9 på morgonen tog jag mitt pick och pack och drog till Malin. Vi körde till Ica Maxi vid flygstaden och handlade nybakt bröd, gott pålägg, wienerbröd, jordgubbar och jucie. Åkte sen hem till henne och avnjöt en helt fantastisk frukost. Frukost är nog det godaste målet på dagen när man kan äta så gott=) Vi åt nog lite för mycket dock! Hehe.

 

När jag kom hem möttes jag av Zorro. Såg först när vi klev in att hans svans hänger slappt. Sen går han lite uppåt med baken och vi får inte röra honom där, verkar ha ont:S Så jag ringde vetrinären och vi fick tid i morgon bitti vid 9. Skulle egentligen jobbat ett dags pass på sjukhuset men ringde chefen som ordnade att någon bytte med mig så ska jobba kväll där istället. Hoppas han blir bra den lilla slarvern! Att han alltid ska hitta på nått...

Nä nu ska jag snart hoppa i säng. Är supertrött trots 3h powernap!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har han blivit bra igen?

2010-10-25 @ 15:17:07
Postat av: Emma

Han är snart helt frisk igen=)

2010-10-27 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0