Trött tröttare tröttast!

Var helt slut idag när jag kom hem ifrån jobbet....sov i 4h nästan! Ska faktiskt gå och duscha snart sen lägga mig igen.... sinnes. Ledig imorgon iallafall sen får vi se. Men helgen ska jag med vara ledig har jag bestämt. Blir Ullared på lördag med Ninis & Martin. Äntligen fick vi till en dag=) Sen på söndag ska vi träffa Lindis och Joel.

Träffade Katja (min fd handledare under en praktik) på Maxi när jag handlade efter jobbet. Var länge sen! Sen träffade jag Anna inne på Maxi. Precis börjat sitt pass. Ibland blir det en del kändisar på det stället.

Ska nog ta mig till gymmet imorgon och köra lite styrka. Sen förmodligen en promenad på kvällen.

Hoppas allt är bra med er alla! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0