Vetrinär och jobb

I morse hade vi tid hos vetrinären för Zorro. En snabb titt och 400kr fattigare begav vi oss mot apoteket för att hämta ut penicillin och smärtstillande. Så nu ska denna krake knapra på detta i 10 dagar. Men var inget allvarligt, han hade blivit biten av en annan katt i baken stackaren. Därför han haft så ont. Mammas bebis. Men verkar redan ha blivit bättre av de smärtstillande tabletterna.

Innan jag skulle till jobbet hade vi en skum typ som kollade på vår lgh. Frågade om köksbordet var vårt eller hörde till lgh och hur högt det var i taket mm. Finns alla dess typer av människor alltså!

Väl på jobbet idag fick jag ha en elev med mig. Jag, handledare!? haha men var lite kul. Hon var så duktig så. Inget svårt då alltså. Skickade hem henne 1 h tidigare då vi för en gångs skull hade det väldigt lugnt ikväll så vi kunde sitta och titta lite på idol innan vi slutade. Aldrig hänt!! Man får vara tacksam för de få tillfällena. Träffade Emma J också som kom och skulle jobba natt. Hade hört att hon med är gravid så vi började prata på=) Hon ska ha en månad före mig. Så kul! Vi sa att vi får rulla vagnar ihop till våren hehe. Så kul med all glad och positiv respons jag får hela tiden när folk får reda på att jag är gravid! Blir man glad av=)

Nä nu ska jag slänga mig i soffan och kolla klart på idol. Äta en macka med. Sen blir det nog bingen. Ledig imorgon sen jobb sön-fre.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: MM

Jaa, nu längtar vi alla efter den lilla (-e ?)! Ska bli så kul att bli faster!Kram!

2010-10-23 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0