Molly&Marcus på besök

Idag kom Mollan och Marcus upp på besök med deras vovve Ellen. Gick till Bäckagårdskrogen och åt mat, sen gick vi en långpromenad nerom havet och avslutade med lite glass på Glassbiten. Jag tog super god ananas sorbet och melonsorbet. Läskande och gott i denna värmen=) Dock känner jag mig lite snuvig och slö just nu, hoppas inte jag åker på värsta förkylningen nu.... Lillan har varit lite snuvig i början på veckan och hostat men har lagt sig nu. Värsta skulle ju vara om hon åker på en riktigt ordentlig förkylning, då tar jag hellre den smällen själv!

   

Söta skor fick vi av paret till söta M<3



Zorro ville med oss till Krogen när vi skulle äta. Han gick med oss dit fastän vi försökte bli av med honom, och var till och med påväg in på uteserveringen när en hund for mot honom så han blev skrämd och satte sig i en buske vid vägen. Så vi fick locka med honom hem igen, då sprang han med oss som ett skott över ängen hem. När jag tillsist fick tag i honom tog vi in han och då spydde han i vardagsrummet stackaren. Blev nog rädd! Galen katt det där ibland.


Kommentarer
Postat av: Jessica

naw lilla zorro vill oxå va med på familemys. sött :)

2011-07-04 @ 17:22:15
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: heidi

Äsch då, där försvann den dop presenten hehe..Nåja, ska klura på nåt annnat!

2011-07-06 @ 07:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0