Visit från stockholm

Jannes syster, min Käly (Svägerska på finska, släktet har ju finskt påbrå) och Mathildas faster med familj kom på besök i torsdags kväll och stannade tills idag. Jag och Linda var och klippte oss ute i Gullbranna innan de kom, tur var det för hade såååå slitet hår. 180kr bara och nöjd blev jag=) Mitt hår har blivit tjockare nu under slutet av graviditeten och efter förlossningen, känns så trist att man förmodligen tappar av allt inom 3 månader... hade ju varit perfekt om Mathilda gett sin mamma lite tjockare hår för alltid;)

Denna långhelg har bestått av underbart väder, mycket promenader, utomhusvistelse, besök i Varberg, Hovs hallar, besök ute på Möllegård, filmkvällar, godis, glass, grillat. Har som ni ser varit en kanon helg på alla sätt och vis. Linda och Joel kom också över i lördags och grillade med oss.

            

Idag firar jag och min kära janne 3år tillsammans, 1år som förlovade och Mathilda fyller 5 veckor=) Så ikväll ska vi beställa pizza, och sen ut på en härlig kvälls promenad. Innan idag var vi över hos Linda och Joel, första flyttlasset för dom gick idag. Vi blev bjudna på god lunch beståendes av tacopaj, sen satte jag och Linda oss ute i skuggan med Mathilda och hade tjejmöte medans killarna slet i värmen. Bra uppdelning tyckte vi;)

Imorgon blir det lunch på stan med en bunt goa kollegor från sjukhuset. Ser jag framemot=)

Hej svej!



Var tvungen att köpa detta teet i Varberg! Å gott är det med smak av päron/vanilj.


Teer från Heidi! Min favorit grön champagne cream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0