Lax till lunch

Var skönt att simma idag, dock dök mannen med simfötterna upp och snöt sig i vattnet det första han gjorde som sist... mycket trevligt! Fy fasen alltså. Tänkte säga till i receptionen när jag gick men glömde det då jag var sååå hungrig. Begav mig hem till Kerstin där lunch väntade. Ugnsstekt lax med spenat, god sallad, creme fraishesås och vitlöksbröd. Mycket gott. Efterätt var glass med blåbär. Var mycket trevligt att ses, hade mycket att prata om, bla hur en moderkaka ser ut haha=)

När jag sen kom hem lagade jag lasagne som vi festade på ikväll. Å nu ska vi fika på varsitt vaniljhjärta och te. Fick presenter av Kerstin köpta på Village, ett te som heter Vårkänslor som ska testas nu och en bok; kloka ord om mammor. Så snäll så!

  

Å kladdkakor har jag i ugnen till jobbet imorgon. Hoppas det räcker med 2st.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

usch ,snyter sig i vattnet?Sjukt!Säg till nästa gång! fina kort,blev riktigt hungrig nu:)

2011-03-11 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0