Cykelstöld och babyplask!

Jaha, så snoddes jannes cykel under morgonen på jobbet! Fick ta bussen hem. Är så trött på folk, att man inte kan skilja på mitt och ditt!!! Suck. Får försöka hitta en billig begagnad, behovet av en cykel är rätt stort.

Babysimmet idag gick bra. Mathilda sken som en sol. Gullunge. Bra att hon tycker det är kul. Så roligt att se hennes utveckling, nu jagar hon verkligen saker i vattnet och fick tag i en liten boll idag som hon höll fast i krampaktigt. Plaskade som bara den också. Tog oss en promenad senare under eftermiddagen.
Har pratat med carro med idag och även Linda. Skönt att prata av sig lite med fina vänner! <3

 

M somnade vid 21.30 och nu ska jag kolla vidare på body of proof. Imorgon blir det en promenad med Aleksandra och Josefine och på fredag ska jag in till stan på after work med några kollegor från jobbet! Ska bli kul.

Hej svej!

Farligt att sitta på nätet och surfa runt... hittat nytt påslakanset jag vill ha! Förmodligen tycker mannen i huset att detta är heeeeelt onödigt;)




Bilder från igår=)

  

Kommentarer
Postat av: Jonna

En man kommer väl kanske aldrig förstå varför man ska köpa nytt när man kan använda det gamla! Ha ha. Ha en fin fredag med jobbet. Kram

2011-10-12 @ 23:19:49
Postat av: Emma

haha nä jonna så sant så sant=) Tur någon håller efter hemmet;) Hoppas ni mår bra. kramis

2011-10-12 @ 23:56:26
Postat av: jessica

Som hon växer lilla gumman! vacker vacker!



Glassen blev riktigt god tyckte jag, självklart inte så krämig som gräddglass men god ändå :)



Jag hade nog den inne i 3 timmar och den blev hård som is haha! Så räcker nog med 2 timmar typ!

2011-10-14 @ 09:12:45
Postat av: Heidi

klart du ska köpa påslakanet, sånt där har inte janne koll på! Inte micke heller för den delen! Kram!

2011-10-15 @ 09:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0