Regn&rusk!

Idag fick vi besök av Natalie. Fikade och pratade om allt möjligt. Bl.a en hel del om det andliga! Spännande. Ett nytt besök ska snart bokas in, då ska jag och lillan ta oss hem till henne. =) Nu ikväll tog jag och Mathilda oss ut på en 30min promenad. Nöjde oss med det då vi hamnade mitt i ösregn och blåst! Tummen ner för Halmstadsväder på hösten!!!!

  

Såhär glad var lillfisen igår kväll när det var dags för att sova;) Tro det eller ej men hon somnade på två röda så fort jag släkt lyset!<3

 

Har försökt ta några foton på mr katt i huset med men han vill inte fastna på bild nuförtiden den lille busen!

Nu ska jag kolla vidare på "ensam mamma söker". Sen kommer ju Hollywood fruarna!

Trevlig kväll! KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0