Jobbelijobb

Har varit mycket jobb nu i veckan, tur är väl det!=) Ni måste varit många som hållt tummarna för mig! Jobbade natt mån-tis, dag ons,tors och sen blir det natt fre-sön. Igår efter jobbet tog jag mig runt 5:an på galgberget och idag körde jag styrka+kondition i gymmet. Skönt det, så har man det gjort.

I tisdags när jag vaknat efter min jobbenatt tog jag med lillan hem till Jenny för fika med några arbetskompisar. Mycket trevligt! Janne drog iväg på brandutbildning med hemvärnet. Mathilda var så glad och uppspelt där, speciellt när hon såg Olgas son Filip som är 2år snart. Barn i den åldern gillas av våran tjej. Är nog kul när barn kan gå som inte är så mycket äldre än henne.

Annars har det inte hänt så mycket här. Roligt att komma hem till en glad liten sötnos när man jobbat!!! Nätterna har ordnat till sig nu igen så nu sover hon sina 10-12 timmar i streck igen. <3 Glad så länge det varar.

Dags för kvällste sen om ca 2h väntar Revenge som måste ses. En av de två serier jag följer. (DH är den andra.)

Har inte så mycket annat att skriva just nu, rätt trött i huvudet!=)

Tjingeling gott folk!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det var säkert hennes tänder som spökade!

2012-04-22 @ 11:19:24
Postat av: Sv;

Ja det var det säkert!=)

2012-04-22 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0