9 månader

firar lillan idag. Hipp hurra!<3



Idag har vi träffat Kerstin, min fd arbetskompis och vän. Gick en tur på galgberget i det fina vädret. Hade mycket att prata om=). Imorgon ska jag jobba dag pass på 53:an sen träna med Linda J efteråt på sjukhusgymmet FART. På lördag ska janne iväg på övning med försvaret under dagen, sen på kvällen är vi bjudna till Jenny och Joan. Ja, om ingen bebis kommit då vill säga. =) På söndag är det jobb igen fast denna gången på 52:an. Det drar verkligen igång nu, får tänka på pengarna;). Å tur man trivs bra på båda ställen. Skulle från böjan hängt med två av jannes fina systrar till GBG för tjejweekend denna helgen. Champagne, shopping, god mat och fest. Men insåg att ska jag iväg vill jag inte snåla med pengarna utan kunna unna mig med gott samvete både shopping och restaurang besök så fick stanna hemma och knega istället. Men hoppas ni får så kul Hanna&Heidi! =)

Hämtade ut paket från Ellos idag. Nya gardiner till vardagsrummet. Måste dock hitta någon pinne eller stång till hissgardinen. Någon som har tips på vad och var man kan köpa? Fick ingen till. Lite dåligt.

 

Nu ska jag börja med middagen. Blir kall spagetti sallad med tonfisk idag efter pappas recept. Blir mycket mat så jag även har matlåda imorgon. Bra å ladda upp med pasta när man ska träna. =)

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tog grillspett och tejpade ihop till lång pinne:) fick ta det som fanns hemma. Ska bli kul att ni kommer snart.

2012-02-02 @ 21:34:00
Postat av: Jonna

Fina vår gardiner! Vi får ta igen shoppingen och middag ute då vi ses till påsk! :-D

2012-02-03 @ 08:21:13
Postat av: Sv;

Tack för tipset Lindis! =) ska testa det. Ja ska bli kul å ses nästa helg=D



Jonnanas; ja vi får verkligen ta igen det då;)

2012-02-03 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0