De senaste dagarna

De senaste dagarna har jag jobbat. Sön-mån på 52:an och i tisdags och igår var jag på kära 53;an, där känner jag mig som hemma=). Har gått bra, kära kollegor! (även på 52:an såklart är där härlig personal.) Dock har jag fått höra av två patienter att jag ser ut som en tonåring och väl inte kan ha barn. Ja, hur ska man tolka det? Lär blir positivt den dagen jag blir 50år och ser ut som 30 iallafall;) Men just nu vill jag nog inte se ut som en tonåring när jag snart blir 27 år!!

Idag har jag och Mathilda varit på sista mamma träffen. Hon sov som en stock vid kvart i nio när jag väckte henne. Vägrade vakna!! Så tillsist fick jag ta upp henne och då blev hon lite sur på mig men gick över sen när vi kom till BVC. Kul å träffa å umgås med alla kompisar! Efteråt följde Aleksandra och Josefine med hem på lite scones och te/kaffe. Var ett tag sen vi sågs nu så var kul. Vägde föresten M också efter träffen. Vikten är nu på 8925g och längden 74cm. Lite över kurvan ligger hon på längden nu. Men med en lång pappa är det väl inte så konstigt;)

 

Ska ta oss ut på en promenad snart när lillan vaknat efter sin middagslur. Ska se om janne vill med, är lite si sådär när han ska jobba. Ibland vill han, ibland inte.

Imorgon styr vi forden mot Jönköping!!!

Hej svej och trevlig helg på er!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

trevlig helg till er:-)

2012-02-11 @ 15:27:21
Postat av: Sv;

Tack det samma Hannanas=)

2012-02-12 @ 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0