Äntligen sommar!

Härligt! I onsdags var ju Lina & Andrée här. De kom vid lunch tid. Körde ut till Särdalskvarn och tog en fika och köpte saft och te i butiken. Äventyrsgolf på Haverdals camping blev nästa stopp. Lina vann, jag kom sist... mer behöver vi inte säga;) Kul men sjukt varmt så man badade nästan i sina kläder. Då blev ett stopp på Riccardos perfekt med svalkande god glass. Sen hann vi även med att grilla på kvällen och spela spel; med andra ord. Där killarna vann mot oss, fastän jag fuskade till mig en tjuv! En mycket mysig och trevlig dag med bästa syster yster med karl. Hem körde de mitt i natta då Lina skulle jobba dagen efter. Hoppas vi ses snart igen!
 
Fick fina namnsdagspresenter av sis! Hade namnsdag 23 Juli och vi är ju en sån familj som firar sånt;)
 
Igår (torsdag) så körde vi och handlade under dagen då det var som varmast. Sen gick vi ner till Grötviks strand och solade och badade lite. Blev såklart en mjukglass på Glassbiten påvägen hem. Mathilda fick smaka på pappas, och det var väldigt populärt! Hon gapade som en fisk och ville ha mer haha. Sötnos!! Grillade även sen på kvällen.
 
 
Nu ska jag dricka upp mitt te sen sätta mig ute och sola. Ska gå på jobb natt 1 av 3 ikväll. Nästa vecka har jag en enkel natt tors-fre sen åker vi mot ÖLAND!
 
Hej svej! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken härlig kort på lillgumman med glass i och runt munnen! Det smakar ju gott i dom små munnar oxå, hihi! Kramar!

2012-07-27 @ 23:12:39
Postat av: Jonna

Fina sommar kort, vi har tyvärr inte många av dom för i år men kanske augusti blir bättre! Ha en fin tripp till Öland, kul och mysigt att komma bort lite som familj oxå. Kram

2012-07-27 @ 23:55:26
Postat av: sv;

Ja hon gillar glass den lilla=) Men än får hon ingen egen. =) Kram

Nä sommaren har inte varit så bra här heller, rätt kallt och regnigt men nu hade vi några dagar i augusti. Men nu är det regn dags igen:( Tur jag jobbar hela helgen då=) Ja ser framemot Öland. Ska bli mysigt. Hoppas ni mår bra! kram

2012-07-28 @ 17:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0