Bio

Nu har jag jobbat mina tre nätter över helgen. Har gått fort ändå. Vi har haft bra nätter med lagom att göra. Dock stack jag mig på en använd nål (!) i natt och vi vet inte vem nålen är använd på så prover fick tas på mig (som ju inte gillar att bli stucken. Kändes konstigt att ens kollega skulle ta prov men det gick ju bra=)). Avvikelser skulle skrivas och chefen pratas med. Allt för att någon inte lagt nålen i den gula burken. Men men förhoppningsvis gick det bra. Lite otäckt bara....
 
Ikväll har vi hunnit med att vara på bio, jag och karln. Lämnade Mathilda hos J&J vid 17. Kl 18 började bion, Maria Vern; Inte ens det förflutna. Den var bra men läskig :S. Var länge sen vi var på bio och en regnig dag som denna passade det perfekt. Mathilda hade haft jätte kul med Simon, blev glad när hon såg oss igen men busade vidare. Får bli en middag på stan nästa gång, då blir det kanske passning av tant Malin=).
 
 
Imorgon blir det inga speciellt planer, lite städ och tvätt tror jag får stå på schemat. På onsdag blir det fika med Jennsan, torsdag kanske träff med Malin sen går jag på en enkel natt innan ledigt igen. Livet är inte dåligt om man så säger;). Å nattjänst är ju verkligen perfekt när man har en liten. Mycket mer ledigt. Prioriterar ju familjen framför jobbet men pengar behöver man ju och då ger detta mer på ett bättre sätt. Tänker ändå inte jobba mer än 85% om jag skulle få en tjänst på dagen så länge Mathilda är liten. Men ska i vilket fall som se om det kan finnas något vik på natten på sjukhuset någonstans om det inte blir på 53:an i höst.
 
KRAM på er<3

Kommentarer
Postat av: Micke C

Kul med bio på tu man hand! Blev lite paff att du fick med Janne;-)
Vid en första anblick tyckte jag popcornen såg ut som gula kantareller (har varit mer i skogen än på länge nu:-)
//Micke

2012-07-30 @ 23:44:46
Postat av: sv;

Ja det var kul=) haha ja men han var på! Jadu micke du har nog varit för mkt ute i skog och mark om du tycker popcorn ser ut som kantareller=) haha. Men ok lite kunde man faktiskt tycka. Hoppas allt är bra over there! /Emma

2012-07-31 @ 14:04:08
Postat av: Natalie

Mysigt med bio :) Kan tänka mig det är perfekt med natt när man har småbarn. Har knappt sett dig i sommar :( Håller med om att vi får boka in ngt snart. Krama

2012-08-03 @ 16:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0