Helsingborgs visit

Jag blev ju också förkyld och tillät mig att känna mig krasslig i två dagar. Men idag var det bättre (näsan rinner dock fortfarande.) så vi bestämde oss en grå dag som denna att bila ner till IKEA och Väla. Åt lunch och fikade på väla, kollade i lite affärer men blev inget handlat. Tog IKEA efteråt och där köpte vi lite mer. Ett nytt soffbord som är hälften så stort som det vi har nu. Blev mer yta. Bild kommer när mattan anlänt. Är iallafall Hemnes sidobord. Sen blev det grytlappar, kökshanddukar, barnsäkerhetsspärrar, en ampel till vardagsrumsfönstret, en gardinstång till vår hissgardin (tack Linda för tipset) och fler "haklappsdräkter" till Mathilda. Skulle köpt nya tallrikar hade jag tänkt, arv som jag spanat på ett tag men alla var slut!! Kommer in igen i slutet av juli. Typiskt. Glömde bort att köpa tårtfatet med kupa också i samma serie men vi kommer ju åka dit fler gånger;). Jessica hade det tårtfatet när vi var där på besök och det var tjusigt.
 
Imorgon skulle det bli fint väder så vi får se vad som händer då!
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul med ikea! Vi ska shopa lite där snart oxå när vi är färdiga nere :-)

2012-07-08 @ 10:47:51
Postat av: Jenny

Vill se bild på hur det blev med nya soffbordet! Nyfiken :)

2012-07-08 @ 21:17:34
Postat av: Hanna

gulliga Mathilda!! Jag gillar oxå IKEA ibland,men bara om jag FÖRST ska ha nåt speciellt som jag åker dit,så kommer jag ut med massa.. :-D nu sist blev det blommor till balkong, blomjord, stektermometer, gosedjur mm mm, hahaha,alltid så mycket man "måste" ha:-)

2012-07-10 @ 21:22:34
Postat av: Jessica

Åh vad bra du hitta tårtfatet :D

2012-07-12 @ 11:56:59
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0