Det blev en dag på stranden

Eller ja, i 3h var vi ute på promenad, åt lunch på stranden och busade i sanden och plaskade i vattnet. Har fått för mig denna veckan att ha en "icke kolhydrat och mejeriprodukts kost". Ska rensa ur kroppen lite tänkte jag. Men fuskade idag med sushi till lunch. Riset syftar jag då på. Men annars går det bra tycker jag. Mestadels tycker jag det har blivit så mycket bröd på senaste så ska försöka komma ur det. Så dricker citronvatten, mycket grönt te och vatten så hoppas vi på lite utrensande effekt iallafall. Funderar dock skarpt på att kanske besöka en zonterapeut i höst....



Ibland går hjärnkontoret på högvarv här! Just nu längtar jag efter säker inkomst, trött på de här timmarna. Bara jobbat 4 pass ännu, och i helgen jobbar janne. Kan ju lova att jag får jobb just då. Sen midsommarhelgen är vi inte hemma och sen går jag på mitt schema men har bara 2 nätter den veckan, så sammanlagt 6 pass om jag inte får mer!! Snacka om stressande! Brukar ju lösa sig men nu är det inte många dagar kvar att ta av. Vi får se hur allt ser ut till hösten. Blir det inget vikariat iallafall så kanske vi söker oss söderut istället. Framtiden är lite oviss känner jag! Visst är det skönt att vara ledig, men man vill ju också veta isåfall att man klarar nästa månad ekonomiskt...

Hepp, nu ska jag lägga mig på spikmattan och slappna av lite innan sängen. Imorgon ska det tydligen också bli fint väder, då ska vi gå upp i tid och sooooola. Sen kommer Jenny&Simon hit på lunchbesök. Kl 15 imorgon sen ska jag infinna mig på sjukhuset på någon kurs inför sommaren.

Tjingeling!<3


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vart ska ni på midsommar? Janne sa att du jobbar hela helgen då!

Skönt med sol och värme, njut så länge det varar! Vi har grått och regnig väder och bara ca +15. Kram!

2012-06-13 @ 12:48:35
Postat av: sv

Vi ska till våra vänner i Jönköping. Jag jobbar på söndagen, då börjar mitt vikariat. Förmodligen kommer jag jobba den 21 med. Vi har också grått idag, var bara igår det blev sol:/ kram!

2012-06-13 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0