Jobb och kalas!

Var några dagar sedan jag skrev sist! Har jobbat lite grann och sen var vi i skåne på kalas söndag kväll och åkte hem igår kväll. Åt pappas goda smörgåstårta i söndags och syrrans goda morotskaka och kladdkaka till efterätt. Jag fick även jätte fina presenter av lillis. Ett halsband med ett hjärta och namnet Mathilda gjort av bästa Ann! Produkter från the bodyshop och ett super gott grönt fruktigt te. Smakar och luktar godis=) Mona hade även köpt en fin blomma (påsklijor) i en söt kruka.

     

I går (måndag) var vi och besökte lilla syster innan hon började jobbet vid 14. Alltid mysigt att ses!! Vi har åter igen lite planer på att kanske flytta neråt. Vi får se till hösten hur det blir och vart det finns jobb. Mycket beror ju på det. Får jag jobb i stan så stannar vi ju ett tag till såklart. Sen gick vi en lång promenad i skogarna i Höör. Var ute i ca 2h. Härligt! Dock lite blåsigt Sen mötte vi upp pappa när han slutat jobbet och gick hem till honom igen där vi åt rester av smörgåstårtan. Stannade till 19.30 ca sen styrde vi färden hemmåt. Alltid skönt att komma "hem" lite grann. Får se när vi åker ner nästa gång. Lina kommer kanske upp sista helgen denna månad och sen ska vi ju ha kalas för lillan 1 eller 2 maj. Men kanske att jag och lillan åker ner helgen i April när janne jobbar. Så man får umgås lite mer med mormor och morfar också. <3 Det sköna var att lillan sov hela natten i Höör. Har varit lite si sådär den senaste veckan. Hon vaknar då oftast en gång, får välling sen somnar hon om och sover till 9 ca. Och det är ju bra ändå, men tror det är tänder eller något på G för det grötvägras lite här också. Hon är inte sig riktigt lik på dessa punkter;). Men annars en go och glad unge som vanligt. (Varvat med liiiite gnäll när saker och ting blir tråkigt).

     

Ha en bra dag gott folk! Här ska det pysslas med diverse, och hoppas lite på jobb! Ska även ringa och boka tid för massage. Har haft ont i axlar och nacke i 2 veckor nu igen. Tror jag lyft fel på jobbet. Så ska boka på sjukhuset där man har rabatt som personal och kanske be om en bra axel övningar på gymmet med. Kanske jag kört för tung belasting där med efter att jag hade ett långt uppehåll. Inte tränat alls förra vecka för jag inte vågat.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Natalie

Härligt att hälsa på hos familjen :)

Tråkigt att smärtan håller sig kvar i axlar och nacke. Du får ta det försiktigt.

2012-03-20 @ 17:38:34
URL: http://hagerholt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Låter som ni haft det mysigt i Skåne :)

Ogillar en flytt!

2012-03-20 @ 20:35:17
Postat av: Sv;

Ja Natalie det är alltid mysigt=)

Jenny; ja det var inte fel! Hehe ni har ju med pratat om flytt ju;) man vet aldrig vart man hamnar.

2012-03-22 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0