Flyende dagar

I torsdags var jag ledig, då tog vi tag i bilproblemet med däcket och körde till en firma som fixade nya bultar på alla fyra däck så nu kör vi säkert igen! Köpte lunch efteråt och hade lite picknick i Gunillaparken i stan. Jag åt sushi, janne kebabtallrik och mathilda lax&potatis. Innan lunchen hann janne klippa sig med. Var en mycket fin dag och hade janne varit ledig på kvällen hade vi nog grillat. Men är hans jobbehelg nu. Jag hann iallafall ta mig en halvmils joggingtur nerom grötvik i torsdags kväll med. Underbart väder!!!

  

Igår innan jag skulle jobba kväll hann jag och lillan ner till ICA för att hämta ut ett paket som kommit på posten från Heidi, Anna och Noah.



Jobbet igår gick bra, jobbade med två av mina favoriter Kristina&Natalie=). Beställde pizza gjorde vi med. Synd jag inte hade jobb hela helgen med detta härliga gäng!! Jenny&Joan passade Mathilda från 19.30 tills jag kom hem efter 22. Det hade gått jätte bra så känns skönt. Första gången hon blev passad lillan!! Men så länge hon är hemma hos sig tror jag inte det är några problem. Kanske lite jobbigare för henne att vara borta.

Idag har vi varit ute på en liten promenad och tittat på hästarna. Blåste något så in i så blev inte så lång. Sen har vi tvättat och haft oss och när janne vaknat körde jag och handlade till kalaset imorgon och sen tränade jag styrka och kondition på gymmet.

Nu ska vi köra pappa janne till jobbet! Sen håller vi kväll med te och choklad;)

KRAM


Mannen i mitt liv<3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hærligt med sooool!!!

2012-05-08 @ 08:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0