Grått väder och rädsla för skor!

Vädret igår och idag har inte varit sådär jätte kul. Men en ledig dag som denna innebär att vi ska ta en rajd nere i vårt förråd och rensa ut. Behövs!!! Har jobbat tvä nätter nu, gick av igår. Får se när nästa jobbpass dyker upp. Har tre nästa vecka men hade velat ha något mer denna....

Igår när jag klivit upp ringde Malin som varit på möte här ute vid Bäckagård och frågade om hon kunde komma inom. Så det gjorde hon. Vi åt lite middag tillsammans och Malin hade köpt med lite fika; delicato bollar. Mums! Framåt kvällen sen när malle begett sig hem körde jag till gymmet och tränade lite. Körde inom Maxi på vägen hem och handlade lite och hyrde film som vi kollade på igår kväll; The Prey. Helt ok film. Lillan var lite febrig och trött igår då hon fick sin 1års vaccination. Men idag är hon som vanligt. Vår "lilla" tös väger nu 9745g och är 79cm lång. Det ni!;)



Imorgon om jag inte får jobb ska vi till J&J. Grabbarna ska ut och dricka öl och vi tjejer ska umgås med barnen och bara ta det lugnt=).

Skorädsla??! Det har vår Mathilda det. Så fort hon får skor på sig blir hon jätte ledsen och rädd. Hon vågar inte ta av dom! Tror hon kanske tycker det känns ovant och lite tungt på fötterna då hon varit van vid tossor innan.... men hon måste ju vänja sig så vi får försöka lite varje dag helt enkelt:S.

Nä om jag skulle ta och dra upp janne som ligger och sover ännu!?

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0