Sommarvärme


Igår eftermiddag tog Mathilda sitt första dopp i poolen från faster Jonna m familj. Det gillades!! Så mycket att hon även igår kväll smet ut för att leka vid poolen. Hon smiter ut så fort vi har dörren på glänt numera, mycket roligare ute ju!! (fick mms av janne när jag var på jobbet.)


Blev ett nattpass natten som var istället för kväll. De undrade om jag ville byta så javisst. Vaknade efter 13 och kunde inte sova mer, för varmt kanske. Ska faktiskt iväg och lyfta lite skrot snart (ja jag vet i denna värmen) för sen blir det ju inte av i veckan då skåne väntar. För varmt att sitta på uteplatsen eller ta promenad just nu. Men klagar ändå inte, skönt med sommar=D.

Igår efter jag varit på mvc gick jag lite på stan. Shoppade lite på hm. Dessa tre saker fick jag för ynka 1kr!


Hade värde check på 150kr sen 20% rabatt på ett köp. Det ni! Janne har velat ge M en rosa piké tröja ett tag så köpte en sån nu och ett par sköna shorts. Solbrillorna är dock mina;).

En natt till sen blir det lite ledighet. Trist janne ska jobba då bara! Men jobba måste man ju dessvärre. Är så lyckligt lottad med min fina lilla familj, min andra hälft, glada goa Mathilda, min syster och pappa, övrig släkt och mina fina vänner! Vad mer kan man begära?! Lite mer pengar på kontot kanske, men det gör väl inte en så mycket lyckligare i längden skulle jag tro! Love you all!<3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va söt hon är, vårt lilla barnbarn, synd bara att vi ses så sällan...hon verkar vara en nöjd liten 1-årig utan större beskymmer! Men lugna föräldrar=lugna och harmoniska barn....och jag tror att det stämmer!Men jobba inte ihjäl dig Emma, du har jobbat så mkt nu i sistone. Kram på er alla 3!

2012-05-23 @ 23:20:06
Postat av: Jessica

Åh söte Lill tösen :) längtar till vi sed! Bara en månad kvar nu typ hehe! Hur unnar jobbet nu med extra tider oj sånt?

2012-05-24 @ 06:46:57
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jonna

fina bilder på Mathilda, och kul att hon gillade poolen!! :-) Hoppas på sol och værme då ni kommer till oss :-)

2012-05-24 @ 11:44:44
Postat av: Sv;

Pirjo; ja hon är vår allas godbit=) Nej ska ta det lite lugnt nu resten av månaden, är ju tyvärr så att jobben oftast kommer klumpvis. Längtar efter vikariat eller fast anställning. Hoppas ni har det bra där uppe! Kram

2012-05-24 @ 23:04:38
Postat av: Anonym

Jessy pessy, snart ses vi! Ska bli så trevligt=) Har fått ihop det jag behöver denna månad med jobb nu så känns bra. Hur går det för dig på jobb?



Jonnanas; ja poolen var en stor favorit;) Hoppas med på sol och värme i juli=)

2012-05-24 @ 23:06:41
Postat av: Hanna

ser fram emot att ses i juli:-D ps, hoppas ni hittar nån stuga till vi kommer i august, ska vi oxå leta?vilken prisklass? nära vatten/bad plats iallafall:-D

2012-05-25 @ 21:19:47
Postat av: Sv;

Ja Hannanasen ska bli så kul att ses=) Hoppas på bra väder!! Vi ska kolla upp stuga! KRAM

2012-06-01 @ 01:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0