Intensiven

Ja. då har jag haft två pass på inskolningen på IVA. Har dock en del kvar, inskolning på iallafall 3 veckor sen några pass på UVA (uppvaket) med. Jag kan säga vad jag tycker detta ska bli kul!! Har varit med om så mycket redan. Vilken skillnad det är från en avdelning, med arbetssätt och rutiner. Personalen är jätte välkomnande, trevliga och lär gärna ut. Läkarna är hjälpsamma de också. Tänk att jag fått en sån chans att utvecklas. Efter inskolningen får jag schema, önskade 85% tror det blir lagom.
 

Min nya dräkt. Den vita är ett minne blott...
 
Jenny&Joan var så snälla och passade lillan igår kväll då vi överlappade varandra på jobb. Slutade 22, körde och hämtade henne hos dem, hem, la oss, sov sisådär. Mathilda är lite förkyld så gnällde lite och sov lite oroligt. Men hon är pigg så hon kan gå på dagis. Men pigg var varken hon eller jag imorse. Hade så dåligt samvete när jag skulle väcka denna sömntutan vid 06 snåret. Men hon kvicknade till så fort vi kom innanför dagisets dörrar. Och när janne hämtade henne vid 15 ville hon som vanligt inte hem.=)
 
Imorgon har jag ett kvällspass till sen ledig på torsdag, då blir det ett spinningspass på Actic, förhoppningsvis med Malin. Körde inom idag efter jobbet och tecknade ett årskort. Nu är det verkligen dags! Köpte ett MAX kort eftersom det var ett erbjudande via landstinget. 299kr/mån och då kan jag träna på alla Actic i Sverige. Vi har ju ett Actic här ute vid flygstaden med, skönt att variera lite. Även om Actic vid Simhallsbadet nog är bäst.
 


Lite kvällsgott. Ny smak från Marabou med majs. Helt ok. Smakade bara en rad, för nyfikenhetensskull;). Andra bilden är en trött mor&dotter som ingen nog missar! Kollade på Kristallgalan ikväll.
 
Nä nu väntar duschen! Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0