Sorg i hjärtat

I tisdags pratade jag med min älskade mormor. Min moster, mammas syster är nu så dålig i sin sjukdom så hon har lagts in på hospice, vilket är ett ställe för vård i livets slutskede.... Finner inga ord! Mormor och morfar hade 2 döttrar. Snart lever inga av dom. Vad är detta för liv!? Varför drabbar det alltid goda och fina människor? Min omtänksamma och kärleksfulla mormor förlorade dessutom sin mamma när hon var 20år. Tycker så synd om henne och morfar, om min fina moster, om alla hennes 5 barn, barnbarn och barnbarnsbarn. (Ja hon har hunnit med att bli gammelfarmor med endast 57år gammal.) Imorgon är jag ledig så då åker vi ner till mormor&morfar i Eslöv över dagen. De vill så gärna träffa Mathilda och tänka på lite annat. "Vi går inte runt och gråter hela tiden" sa mormor när jag sa att vi kommer ner. Vi kommer inte åka in till Lund och hälsa på Irené då hon nog inte vill att vi ska se henne sån. Hon ville inte att jag och Lina skulle träffa henne heller sen hon blev dålig. Alla minnen kommer ju upp igen, så tror nog ändå att det hade varit för jobbigt att hälsa på henne, mamma låg även där i slutet. Fy f*n!
 
FUCK CANCER!

Kommentarer
Postat av: Malin Petersson

Jag säger bara fuck cancer!!!!! Så orättvist! Tänker på
Dig vännen! Många kramar❤

2013-07-25 @ 22:19:04
Postat av: sv;

Ja verkligen!! Tack Malin<3 Du om någon vet ju. KRAM

2013-07-27 @ 10:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0