28 år och 1 dag

Så "gammal" är jag! Janne låg magsjuk, jag är råförkyld och idag vaknade vi av att Mathilda bajsat ner sin säng:S
Men dagen igår som var "D day" bestod av fint väder (dock blåsigt) jag och Mathilda åkte in till stan och shoppade lite för födelsedagspengen av pappa. (Bäst att fly fältet) Köpte en blus på Lindex, en ny ögonbrynspincett (den bästa av dom bästa som jag inte lagt pengar på innan) och en bukett med rosa rosor som pryder vårt matbord så fint. När vi kom hem sen fikade vi på chokladkolapajen som inte ens kom till jobbet då jag fick vara hemma med Mathilda eftersom janne fortfarande är dålig. På kvällen kollade jag på melodifestivalen när Mathilda somnat, tyckte bra låt vann. Sen tittade jag på den senste Twilight filmen, och faktiskt kom janne och gjorde mig sällskap från sin koma, men sen la vi oss och sov. Ska ta "firandet" en annan dag istället, dvs äta tacos och något annat gott.<3 Älskar våren och tycker fortfarande det är lite roligt att fylla år, mest pga alla fina vårfärger på blommor tror jag, god mat och tårta. Även om det nuförtiden är ännu roligare när Mathilda ska fylla år. (Fast lite barnslig får man väl vara fortfarande?:))
 
 
 
 
Nu ska jag ut i tvätten och tvätta nerbajsade sängkläder/kläder! Trevlig söndag på er! :)
 
Bild från mitt och Mathildas fredagsmys i fredags. Hon äääälskar det, kröp upp i soffan under sin filt medans jag gjorde iordning lite annanas, jordgubbar och lite choklad. <3 En riktig mystjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0