Slutet på en vecka

Denna helg på jobbet gick i rask fart, full rulle från början till slut. Sov en stund när jag kom hem idag efter 15. Sen blev det pizza till middag och nu ska vi snart slå på en film här och titta på. Jag är ledig nu mån-tis. Imorgon ska jag med lillan till doktorn då hon har något konstigt i halsen, gissar på polyp eller något liknande. Så den ska vi kolla upp! Sen åker vi till Anna M och hennes lilla bebis Maya och hälsar på. Ska bli trevligt!:)
 
Veckan som gått annars har jag haft semester tis-ons för att vi skulle få någon dag ledigt ihop i november. I tisdags tog vi mest det lugnt, i onsdags blev det städ och andra nödvändigheter. Minns knappt vad som hänt föregående dagar, men vi hade det mysigt, lekte med trolldeg, pussel mm. Behöver inte alltid vara något märkvärdigt, skönt att bara vila och umgås! Sen jobbade jag extra i fredags kväll, janne jobbade på dagen så tänkte att jag kunde ta ett extra pass om det behövdes och det gjorde det. Lika bra att ta lite extra ibland så man har i beredskap för vab eller sjukskrivningar i dessa tider. :/
 
I torsdags var jag och Mathilda hos Malin på gofika med tända ljus:) Mysigt. Sen hämta vi janne på jobbet och jag åkte och tränade ett monsterpass med Indoor striding och kettlebells. Kul var det! Har börjat gilla gruppass igen, flera år sen sist! Bra med variation i träningen.
 
Nä nu en snabb dusch sen film. En svensk sådan, men vi får se vilken det blir;)
 
Hej svej!
 
Mina nya vinterstövlar från Rieker. Jätte sköna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0