Blogguppehåll

Som ni märkt har jag tappat intresset lite för bloggen. Lättare att lägga upp lite bilder från dagen på instagram och tar inte lika mycket tid. Så just nu får bloggen ligga på is lite. Trodde inte jag någonsin skulle tröttna på bloggen men den dagen kom visst ;). Har bloggat sen 2007 och det är ju ett tag. 
 
Det som hänt på senast är att vi hade Heidi och barnen på besök över påsk. God mat, promenader ute och lite gott på kvällen. Var kul med besök. dock var jag rätt föryld så var lite slö de första dagarna men det gick bra ändå. :)
 
 
 
 
 
 Mathilda har fyllt år och i lördags hade vi kalas för loppan. Min pappa, Mona, Lina, mormor och morfar kom upp och firade. Pappa hade gjort smörgåstårta han tog med och jag gjorde min första "riktiga" tårta med Hello Kitty på som Mathilda önskat. Blev väldigt nöjd med resultatet och var inte alls svår. Dock hade det kanske behövts lite med fyllning iallafall av hallongrädden. Hade gjort chokladbottnar som jag fyllde med hallongrädde på ena lagret och chokladfluff på andra. Kul att ha testat! Beställde ett oblat på nätet för 49kr tror jag det kostade med Hello Kitty på. 
 
 
 
 
Fina paket blev det; en rittavla, massa kläder, memory, bok, pjamas Hello Kitty bakbok. Madde var och besökte oss fre-lör med och av henne fick Mathilda en super söt marinrandig kofta och ett fjärilsdiadem.
 
Igår gjorde vi en spontan utflykt till Falkenberg och besökte Vallarna där vi aldrig varit. Fanns en stor fin lekplats där, lite djur att titta på och promenadstråk längs vattnet. Vi packade med oss rester av smörgåstårta och kokte med kaffe och te. Var en mysig dag. På hemvägen stannade vi till på Göstas som ligger längs kustvägen för en fika. Trötta var vi sen alla tre när vi kom hem. :)
 
 
 
 
 
 Nu ska vi ut och gå en promenad innan lunch dags sen ska jag sova på inför en jobbnatt. Känner mig lite förkyld igen så vågar inte träna som jag tänkt:( Fick nytt styrkeschema förra måndagen men inte kunnat träna det igen sen dess då jag fick lite halsont någon dag efter. Suck Hoppas på att bli helt frisk snart.
 
Ha det så bra alla och följ mig gärna på instagram istället om ni vill. <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar läsa <3

2014-10-11 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0